HU Akadálymentes verzió
 
 
HU | Akadálymentes verzió
Keresés
Magunkról Hasznos információk

SoproNetb@nk

Belépés
Netbank tájékoztató

Tájékoztatás fogyatékkal élőknek

Általános tájékoztató a Sopron Bank Burgenland Zrt. fogyatékkal élő ügyfelei számára


A Sopron Bank Burgenland Zrt. elkötelezett híve a fogyatékkal élő ügyfelek részére - a Bank méretéhez és pénzügyi rendszerben elfoglalt helyzetéhez mérten - a lehető legmagasabb fokú kiszolgálás megteremtésének.
A Bank a tervezési, döntési folyamatok során kiemelten kezeli a fogyatékkal élő személyek sajátos szükségleteit, ezért törekszik folyamatosan felmérni az ügyfelek önkéntes válaszadása alapján az ügyfelek speciális kezelésére vonatkozó igényeit. Kérjük, hogy a kérdőív kitöltésével támogassa munkánkat.

Igényfelmérésre szolgáló kérdőív


A fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatáshoz való egyenlő esélyű hozzáférésének elősegítése érdekében a következő lehetőségek biztosítottak:


1) Akadálymentesen megközelíthető bankfiókok és ATM-ek2016-11-10

Az alábbi dokumentumok tartalmazzák, hogy mely bankfiókok és ATM-ek közelíthetőek meg akadálymentesen

A Sopron Bank Burgenland Zrt. akadálymentesített bankfiókjai

A Sopron Bank Burgenland Zrt. akadálymentesen megközelíthető saját ATM-ei

Ügyfélszolgálati pontok szolgáltatási térképe a 4/2017. (III.13) számú MNB ajánlás alapján


2) Előzetes időpont egyeztetés

Bank igény esetén a fogyatékkal élő ügyfelei számára biztosítja az előzetes időpont egyeztetésének lehetőségét. Bank törekszik arra, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre a szerződési feltételek maradéktalan megismeréséhez és megértéséhez szükséges intézkedések megtételére, így lehetőség van többek között a fogyatékos személy részéről támogató-, és kísérőszolgálatot, jelnyelvi tolmácsot illetőleg meghatalmazottat hívni.


3) Tárgyaló biztosítása igény esetén

Amennyiben a bankfiók lehetőséget biztosít, úgy a Bank törekszik a személyes ügyintézéshez külön tárgyalót biztosítani. Amennyiben a bankfiók nem rendelkezik elkülönített tárgyaló helyiséggel, úgy az ügyintézők az előzetes időpont egyeztetés alkalmával erre felhívják a figyelmet és a fogyatékkal élő ügyfelet tájékoztatják a legközelebbi olyan bankfiók elérhetőségéről, amely rendelkezik tárgyaló helyiséggel.


4) Személyes odafigyelés

Bank az ügykezeléskor törekszik arra, hogy a fogyatékos ügyfelekkel való kommunikációban, a számukra szükséges speciális segítség biztosításában és az általuk igénybe vehető szolgáltatási módik használatában jártas, tapasztalt ügyintézőt bízzon meg a közvetlen ügyintézésre.


5) Szerződéskötés során gondos odafigyelés

Látássérült, illetőleg gyengénlátó ügyfelek kifejezett kérése esetén a Bank lehetőséget biztosít arra, hogy két külsős ügyleti tanúk egyike a szerződést, illetőleg a vonatkozó üzletszabályzatokat felolvassa. A felolvasás ténye a szerződés rendelkezéseiben rögzítésre kerül.
Hallássérült ügyfelek számára a Bank írásbeli tájékoztatást nyújt és biztosítja, hogy az ügyfelek - előre rögzített időpontban - az általuk közreműködésre felkért segítő személlyel, jelnyelvi tolmáccsal együtt jelenhessenek meg.

Szolgáltatási térkép fogyatékkal élő ügyelek szolgáltatáshoz való hozzáféréséről