A Sopron Bank Burgenland Zrt. elkötelezett híve a fogyatékkal élő ügyfelek részére - a Bank méretéhez és pénzügyi rendszerben elfoglalt helyzetéhez mérten - a lehető legmagasabb fokú kiszolgálás megteremtésének.
A Bank a tervezési, döntési folyamatok során kiemelten kezeli a fogyatékkal élő személyek sajátos szükségleteit, ezért törekszik folyamatosan felmérni az ügyfelek önkéntes válaszadása alapján az ügyfelek speciális kezelésére vonatkozó igényeit. Kérjük, hogy a kérdőív kitöltésével támogassa munkánkat.
Igényfelmérésre szolgáló kérdőív
A fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatáshoz való egyenlő esélyű hozzáférésének elősegítése érdekében a következő lehetőségek biztosítottak:
Az alábbi dokumentumok tartalmazzák, hogy mely bankfiókok és ATM-ek közelíthetőek meg akadálymentesen
A Sopron Bank Burgenland Zrt. akadálymentesített bankfiókjai
A Sopron Bank Burgenland Zrt. akadálymentesen megközelíthető saját ATM-ei
Ügyfélszolgálati pontok szolgáltatási térképe a 4/2017. (III.13) számú MNB ajánlás alapján
Bank igény esetén a fogyatékkal élő ügyfelei számára biztosítja az előzetes időpont egyeztetésének lehetőségét. Bank törekszik arra, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre a szerződési feltételek maradéktalan megismeréséhez és megértéséhez szükséges intézkedések megtételére, így lehetőség van többek között a fogyatékos személy részéről támogató-, és kísérőszolgálatot, jelnyelvi tolmácsot illetőleg meghatalmazottat hívni.
Amennyiben a bankfiók lehetőséget biztosít, úgy a Bank törekszik a személyes ügyintézéshez külön tárgyalót biztosítani. Amennyiben a bankfiók nem rendelkezik elkülönített tárgyaló helyiséggel, úgy az ügyintézők az előzetes időpont egyeztetés alkalmával erre felhívják a figyelmet és a fogyatékkal élő ügyfelet tájékoztatják a legközelebbi olyan bankfiók elérhetőségéről, amely rendelkezik tárgyaló helyiséggel.
Bank az ügykezeléskor törekszik arra, hogy a fogyatékos ügyfelekkel való kommunikációban, a számukra szükséges speciális segítség biztosításában és az általuk igénybe vehető szolgáltatási módik használatában jártas, tapasztalt ügyintézőt bízzon meg a közvetlen ügyintézésre.
Látássérült, illetőleg gyengénlátó ügyfelek kifejezett kérése esetén a Bank lehetőséget biztosít arra, hogy két külsős ügyleti tanúk egyike a szerződést, illetőleg a vonatkozó üzletszabályzatokat felolvassa. A felolvasás ténye a szerződés rendelkezéseiben rögzítésre kerül.
Hallássérült ügyfelek számára a Bank írásbeli tájékoztatást nyújt és biztosítja, hogy az ügyfelek - előre rögzített időpontban - az általuk közreműködésre felkért segítő személlyel, jelnyelvi tolmáccsal együtt jelenhessenek meg.
Szolgáltatási térkép fogyatékkal élő ügyelek szolgáltatáshoz való hozzáféréséről