Köszönjük, hogy a Sopron Bankot választotta pénzügyei kezelésére. Alapvető célunk, hogy ügyfeleink számára magas színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtsunk ezzel is elősegítve az elégedettséget. Ennek elérése érdekében Önre is szükségünk van. Visszajelzésével elősegítheti, hogy a jövőben még jobban megfeleljünk ügyfeleink igényeinek.
Amennyiben észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, jelezheti felénk fiókjainkban szóban vagy írásos úton. Panaszát elektronikus levél formájában is megteheti a panasz@sopronbank.hu e-mail címen. Részletes információt a Panaszkezelési tájékoztatóban olvashat.
Panaszkezelési szabályzat - Hatályos 2021. február 3-tól
5A sz. melléklet - Meghatalmazás magánszemélyek részére
5B sz. melléklet - Meghatalmazás vállalkozások részére
Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB)
A Sopron Bank Zrt., mint a Takarékbank Zrt. közvetítője az alábbiakban közzé teszi a Takarékbank Zrt. panaszkezelési tájékoztatóját és annak mellékleteit.
Takarékbank Zrt. panaszkezelési tájékoztatója
1. sz. melléklet - Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB)
2. sz. melléklet - Panaszbejelentő nyomtatvány (Takarékbank)
3. sz. melléklet - Meghatalmazás
4. sz. melléklet - Fogyasztói kérelem (MNB)
5. sz. melléklet - Fogyasztói kérelem (PBT)
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot, mely lehetőséget biztosít pénzügyi fogyasztói viták rendezésére.
További információt ezzel kapcsolatosan az alábbi linken (http://ec.europa.eu/odr ) találhat.