HU Akadálymentes verzió
 
 
HU | Akadálymentes verzió
Keresés
Magunkról Hasznos információk

SoproNetb@nk

Belépés
Netbank tájékoztató

Panaszkezelés

panasz

Köszönjük, hogy a Sopron Bankot választotta pénzügyei kezelésére. Alapvető célunk, hogy ügyfeleink számára magas színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtsunk ezzel is elősegítve az elégedettséget. Ennek elérése érdekében Önre is szükségünk van. Visszajelzésével elősegítheti, hogy a jövőben még jobban megfeleljünk ügyfeleink igényeinek.

Amennyiben észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, jelezheti felénk fiókjainkban szóban vagy írásos úton. Panaszát elektronikus levél formájában is megteheti a panasz@sopronbank.hu e-mail címen. Részletes információt a Panaszkezelési tájékoztatóban olvashat.


Panaszkezelési szabályzat - Hatályos 2021. február 3-tól

Panaszkezelési tájékoztató

5A sz. melléklet - Meghatalmazás magánszemélyek részére

5B sz. melléklet - Meghatalmazás vállalkozások részére

Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB)

Fogyasztói kérelem (MNB)

Fogyasztói kérelem (PBT)


A Sopron Bank Zrt., mint a Takarékbank Zrt. közvetítője az alábbiakban közzé teszi a Takarékbank Zrt. panaszkezelési tájékoztatóját és annak mellékleteit.

Takarékbank Zrt. panaszkezelési tájékoztatója

1. sz. melléklet - Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB)

2. sz. melléklet - Panaszbejelentő nyomtatvány (Takarékbank)

3. sz. melléklet - Meghatalmazás

4. sz. melléklet - Fogyasztói kérelem (MNB)

5. sz. melléklet - Fogyasztói kérelem (PBT)


MNB fogyasztóvédelmi honlapja

MNB Pénzügyi Navigátor

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot, mely lehetőséget biztosít pénzügyi fogyasztói viták rendezésére.

További információt ezzel kapcsolatosan az alábbi linken (http://ec.europa.eu/odr ) találhat.

Vitarendezés